واکنش وزیر بهداشت به ادعای متضررشدن داروخانه‌ها از طرح دارویار-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش وزیر بهداشت به ادعای متضررشدن داروخانه‌ها از طرح دارویار

وزیر بهداشت در مورد ادعای داروخانه‌ها مبنی بر اینکه به دلیل اجرای طرح دارویار ضرر کرده‌اند، گفت: ریشه این مشکل خارج از مجموعه وزارت بهداشت است و باید منابع حاصل از اختلاف ارز ترجیحی و نیمایی به بیمه‌ها و از آن طریق به داروخانه‌ها داده شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 26
کد خبر: ۱۸۱۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد ادعای داروخانه‌ها مبنی بر اینکه به دلیل اجرای طرح دارویار ضرر کرده‌اند، گفت: این طرح پیوست منابع دارد؛ باید منابع حاصل از اختلاف ارز ترجیحی و نیمایی به بیمه‌ها و از آن طریق به داروخانه‌ها داده شود.

 

وی تاکید کرد: اگر این اقدام صورت پذیرد فشاری به داروخانه‌ها تحمیل نمی‌شود. ما تلاش می‌کنیم که این مساله حل شود ولی ریشه این مشکل خارج از مجموعه وزارت بهداشت است.

 

وزیر بهداشت در مورد داروهایی که در اولویت واردات هستند، گفت: سیاست واردات دارو در قبال داروهایی که دچار کمبود هستند اتخاذ می‌شود.

 

نایب رییس انجمن داروسازان در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که فشار اقتصادی به داروخانه‌ها بعد از طرح دارویاری بسیار بیشتر شده است./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار